På väg hem :( -Ronja

Har varit hos älsklingen i Borås hade as kul :D först åkte vi longboard och jag trillade ^^ skrapade knäet armbågen och axeln :) när jag trillade var jag cepe lycklig för att jag trillade och skada mig ^^ dock tyckte Noah att jag va helt konstig i huvet xP men sen klagade jag över att jag stukade mitt långfinger så han tröttnade på mig ^^ vi hoppade studsmatta och jag klarade att göra knävolt och ställa mig upp efteråt jag va överlycklig och Noah tyckte att det var väll inget å va glad för bara för att han e avundsjuk för att han inte klarar det ^^ men aa nu e jag på väg hem :( det e as sämst för hade velat va hos honom i resten av mitt liv <3 älskar honom <333 men a ni får en bild på mitt misshandlade knä och en på mig som e cepe glad ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0