Att misslyckas. ~måne

-skriver rubriken, lutar mig bakåt och kollar ut genom fönstret.
 Där ute ser jag den lilla röda katten smyga på fåglarna, men han misslyckas.-

Alla misslyckas någongång, alla.
Men bara vissa är starka nog att klara av att gå vidare.
Men det finns dom som bara vänder sig om, irriterar sig på vad dom gjorde fel.
Men förstår du inte,
Det är bara du som kommer ihåg vad du gjorde fel och tänker på det, alla andra har sina egna problem.-

Dra inte upp gamla händelser, ingen bryr sig.
Tro mig.
Dom låtsas bara.-

~Där tog mitt godis slut.~
och i högtalarna viskar en ganska hes röst; "i'ts driving me insane".

Efter att man har gjort något som får dig att känna dig värdelös, och eller vilja ta ditt liv...
tänk på en sak...
~Efter att du nått botten kommer du till toppen.~
  -det tar bara olika lång tid.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0