Did u know..? ~måne

Att:
•jag flätar mitt hår innan jag lägger mig.
•hatar, verkligen hatar mitt utseende.
•min förra 'hössna klass' gillar verkligen inte mig.
•fjortisgänget i min klass tycker jag är helt störd i huvudet.
•jag älskar när folk har min humor (väldigt få antal)
•jag har bara kontakt med de folk jag verkligen gillar.
•->vågar<- inte längre visa känslor för personer.
•hatar när det är kallt.
•hatar när det är varmt.
•blir sjukt tjurig när jag är hungrig.. ;)
•har kapat mitt ögonbryn på ett järnräcke på hössna.
•riktigt låg smärtgräns.
•älskar att skryta om saker.
•är inte direkt bra på något.
•kan tänka ut mordplaner när jag har tråkigt.
•är troligtvis en psykopat.
•och lider av hyperaktivitet.

Men usch, nu är jag trött och nu stängdes bandit rock av.. :c
FML.
Och spotify är slut.
Yt suger.
Jag klagar.
Goodnaatt folks! ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0