Inlägg ett. ~måne

Hej, Jag heter Simone Måne.
Jag är femton år en vecka och en dag gammal, exakt.
Jag är en tjej, ganska social mot dom jag känner mig trygg hos men annars stirrar jag bara på folk, typ.
Har lätt för att överreagera osvosv..

Fritiden då..
Bor på en hästgård, gård men en massa hästar och katter.
Soo.. jag rider osv, visst är jag töntig..?
pandis
Annars så tänker jag väll ganska mycket, och försöker passa in i detta fuckade samhälle. <3
Men såklart så sticker jag ut, skriver ganska mycke saker på nätet, vilket jag får skit för, men vadårå?
Lev med det tills du dör. ajdå, tagga ner.

Men jodå..

~se inte upp till mig, kolla inte ner i marken.~
jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin presentation..

2012-04-08 @ 14:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0