~Jag älskar min mamma. ~ Måne

Jag har aldrig sagt detta till min mamma,
för jag är verkligen ingen sån person som säger vad jag tycker om folk till just den personen,
utan jag tänker de bara och hoppas på att personen läster mina tankar.

Jag älakar dig mamma, jag ser upp till dig, skulle kunna vad som helst för dig.
Du betyder allt.

Även om du vissa stunder bara skulle vilja bli av med mig, tycka att jag är elak, egoistisk, jobbig, idiotisk osvosv.
så ska du veta...
Jag bryr mig inte om vad du tycker om mig, för jag gillar dig lika mycket för vad du än gör.
Du är min mamma, och jag kommer aldrig hata dig.
Även om jag säger det väldigt ofta.

Du säger att jag är otacksam mot alla saker jag får,
och mina systrar säger samma sak..
men jag är ingen person som säger vad jag tycker och känner utan jag har det bara i mitt huvud.
vilket är ett riktigt stort problem i vissa lägen...

Mamma..
Mor
...
Morsan...
Anne Sörbö.

Du finns nästan alltid där för mig.
Du lär mig saker varje dag.
Jag älskar dig.
Jag vet att du inte är en sån person som vill skryta om mig,
även om det faktiskt är den största önskan i hela mitt liv.

Vill bara kunna prata med dig,
men jag vet att du inte är en sån person.
förlåt för allt jag ställt till med.
verkligen.
förlåt.

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du typ fylla i såna där frågor så man får lära känna dig bättre typ :)?

2012-04-13 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0