Liten promenad me ponnyn.. -måne

Idag så var jag först vid Jönköping och hälsade på Famo och Fafa, inte ofta det händer, men ibland så. :)

Sen så åkte vi hem och lämnade av brorsan och åkte direkt till gällstad där vi skulle hitta konfirmationsklänning, och det gjorde vi.
Den är cepeful. ._.

Där gick vi runt ett bra tag, sen ville jag hem.
Och de ville ju mamma oxå, så då åkte vi hem. :)

Och när vi väl kom hem så tog jag med mig lite godis till ponnyn, ett trickspö och tog på henne repgrimman och ett ledrep och gick ut i stora sommarhagen och klättrade lite i berg, hoppade över lite vattendiken.

Riggade även upp iPhonen och filmade en liten stund och tog lite bilder ifrån den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0