Månee. *ejraktteckenutanskruvatduvet.*

Men tjeeenareee! :D

Jag känner mig äckligt egoistisk när jag skriver om mig själv och mitt liv åsåvidare, men Vadårå? Du är väll här för att snoka i mitt privatliv endå såatt..
•fkn stalkers,get a life. ;*

Vad jag gör just nu..?

~sitter i sängen, kollar i en spegel, laddar mobilen, smsar, bloggar (eh, waitwhat?!) och tänker lite...

Min hjärna går på högvarv...
Men en fråga, eller tanke..?

!? ÄR DE BARA JAG SOM KNAPPT LÄNGRE HÖR OM DET ÄR EN KILLE ELLER TJEJ SOM SJUNGER LÅTARNA LÄNGRE?!

Sak samma, snagga mig kanske..?

Du.?
Just du ja!
Lämna en kommentar ffs!
Snälla? <3
Vad ska jag uppdatera om..? (:

Puzhei. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0