Hahaha, sovasovasova. ~måne o ronja

Hehe, negerarm. <3
Är hos Ronja, fixat lite hår och sånt hela kvällen, klippt och blekt ganska mycke.
ResulTatet, Owaow, awsome.
Typ.

Skulle lägga oss typ 12, eller nått när ronjas mor kom upp och sa till oss. ._.

Drack då upp det sista av min älskade burn. <|3

Såå... Ligger fortfarande vaken och stirrar på Ronja och sånt, wäh.



Kvällen betog då av, lek med hår, trasig moppe, åh. Kört runt lite i stan, kekat chips och energi på burk, sett paranormal acivity 2, och den sög. Ja.
Började se the human centepede, men stängde av den innan allt började.
Då det blev för varmt i sängen och jag inte gillar värme, så. Ah.

Skypade med någon konstig kille från någonstans och flummade som vanligt.

Lägg till mig på Skype: mmoonnee.

Sen skulle vi sova och jag hypade sönder, och vi har inte somnat än.
Eller jo.
Ronja snarkar. :333

Ska upp och lasta hest imorgon klockan 7, på morgonen.
Tur att jag har monster kvar. :D

Nu började Ronja prata med mig, eller hon mumlar typ bara i sömnen eller nått. x]

Typ: men Asså nej, detta går inte. Flagga någonting *mummel* sen typ någonting.

Jag: Ronja sover du..?

Ronja: *djupt andetag* och sen ler hon.

Scary shit.

Men nu sover hon och snarkar igen.

Solen håller på att gå upp här i Ulricehamn nu ju.. <:

Hare. ~3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0