Imorgon-

Imorgon ringer alarmet klockan fyra, orkar inte... :c

Och förresten idag bokade jag tid för uppskrivningen för moppe, onsdag skriver jag upp, önska mig lycka till.. :3

Men imorgon måste jag upp, hitta skor och packa, ska ju vara borta i 2 dygn typ.. :(

Men iallafall imorgon går bussen ifrån skolan klockan 6:30 så vi ska vara därungefär 6:20 men jag kommer vara där 6:00 och då ska vi ner till Skåne och vara där hela dagen, och kolla på massa skit och sen är vi tillbaka till skolan kl 22:00 typ och så är jag ledig dagen efter. Kärlek. <3

Men ah, mobilen lär ju dö..
Hare så trevligt.
Lämna gärna en kommentar så får du en kram nästa gång vi träffas... (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0